המטרה שכל תורם, יהיה אוטומטית משקיע בהקמת אחוזת דיור מוגן שבהתאם להצלחה תוקם אף רשת דיור מוגן ברחבי הארץ.
הרווחים של כל משקיע יהיו בהתאם לסכום שהשקיע, ביחס לסכום הכולל של כל ההשקעה.
מדוע החלטתי להקים את הפרויקט -
היות ומצאתי ליקויים בתהליך קבלת החלטות של וועדת הקבלה/רפואית, שהחליטו שרירותית לא לאפשר הרשמה.
במספר רשתות של דיור מוגן.
לפיכך הפקת הלקחים, תוביל להרשמה יעילה ונכונה
חשוב לציין שבשנים האחרונות, יש דרישה מוגברת לדיור מוגן ולכן המחירים עולים ללא הפסקה
בעתיד יבנה במתחם, בית אבות לטיפול באוכלוסיה סיעודית
אני אשתמש בנסיון שלי של 40 שנה בביקורת פנימית, פיננסית , תפעולית ומערכות מידע ממוחשבות - למען המיזם